Huom! Seikkailu alkaa seuraavasta aamusta, lukekaa täältä taustatarina tälle seikkailulle ennen kuin alatte pelaamaan.
OOC: Laitan tähänkin ohjeet, koska kertaus on opintojen äiti.
- Hahmon sanomiset lainausmerkkeihin: "Jaska yritä iskeä Jaakkoa kirveellä".
- Hahmon ajatukset tähtimerkeillä: *Voi perhana pumppu jäi*.
- Ei pelata muiden hahmoilla eli näin: Antti lyö Jaskaa niin että hän kaatuu, vaan Antti yrittää lyödä Jaskaa kaataakseen hänet.
- Muut toiminnot kirjoitetaan ilman erikosmerkintöjä.
- Pelinjohtajan viestit alkavat aina PJ: ja sitten viesti ja pelinjohtaja laittaa viestin alkuun kenelle se on tarkoitettu. Mikäli viestin alussa ei lue hahmon (ja suluissa pelaajan) nimeä on se tarkoitettu yhteiseksi jokaiselle pelajalle.
- Ja tosiaan oleellista on, että ei kahta viestiä samalta henkilöltä peräkkäin. Välissä pitää aina olla jonkun muun viesti.
Ja tästä alkaa itse peli:
Lankakerä laskeutui Pohjoissaaren eteläkärjen rantakalliolle. Hieman kauempana oli vanha majakka. Colt astui ulos aluksesta ja katseli ympärilleen. Hän katsoi kuinka aallot löivät rantakallioon, ja muisti näkynsä. Colt päätti pysyä liikkeessä saadakseen ajatuksensa muualle. Hänen olonsa oli hieman parempi Eluxin tapaamisen jälkeen.
Colt käveli kohti vanhaa majakkaa. Aamuaurinko valaisi sen ja paljasti sen olevan pahoin ruostunut ja rapistunut. Majakka oli silti omalla tavallaan kaunis ja ylväs Coltin mielestä. Colt kokeili majakan ovea, mutta se oli lukossa. Colt kääntyi kävelläkseen alukselle päin, mutta kuuli majakan sisältä kolinaa. Hän katsoi uudelleen lukittua ovea. Colt käveli kohti alusta ja huusi muille: "Pitäisi kai tutkia tuo majakka. Sen sisällä on joku."
OOC: Laitan tähänkin ohjeet, koska kertaus on opintojen äiti.
- Hahmon sanomiset lainausmerkkeihin: "Jaska yritä iskeä Jaakkoa kirveellä".
- Hahmon ajatukset tähtimerkeillä: *Voi perhana pumppu jäi*.
- Ei pelata muiden hahmoilla eli näin: Antti lyö Jaskaa niin että hän kaatuu, vaan Antti yrittää lyödä Jaskaa kaataakseen hänet.
- Muut toiminnot kirjoitetaan ilman erikosmerkintöjä.
- Pelinjohtajan viestit alkavat aina PJ: ja sitten viesti ja pelinjohtaja laittaa viestin alkuun kenelle se on tarkoitettu. Mikäli viestin alussa ei lue hahmon (ja suluissa pelaajan) nimeä on se tarkoitettu yhteiseksi jokaiselle pelajalle.
- Ja tosiaan oleellista on, että ei kahta viestiä samalta henkilöltä peräkkäin. Välissä pitää aina olla jonkun muun viesti.
Ja tästä alkaa itse peli:
Lankakerä laskeutui Pohjoissaaren eteläkärjen rantakalliolle. Hieman kauempana oli vanha majakka. Colt astui ulos aluksesta ja katseli ympärilleen. Hän katsoi kuinka aallot löivät rantakallioon, ja muisti näkynsä. Colt päätti pysyä liikkeessä saadakseen ajatuksensa muualle. Hänen olonsa oli hieman parempi Eluxin tapaamisen jälkeen.
Colt käveli kohti vanhaa majakkaa. Aamuaurinko valaisi sen ja paljasti sen olevan pahoin ruostunut ja rapistunut. Majakka oli silti omalla tavallaan kaunis ja ylväs Coltin mielestä. Colt kokeili majakan ovea, mutta se oli lukossa. Colt kääntyi kävelläkseen alukselle päin, mutta kuuli majakan sisältä kolinaa. Hän katsoi uudelleen lukittua ovea. Colt käveli kohti alusta ja huusi muille: "Pitäisi kai tutkia tuo majakka. Sen sisällä on joku."