Xehha esitti jonkin aikaa sitten tällaisen ehdotuksen:
Eli jos haluat ruveta tuottamaan sisältöä foorumille, kirjoita tähän ketjuun. Tähän ketjuun toivoisin myös ehdotuksia siitä mitä tämä sisältö voisi olla, tutoriaalit on jo mainittu ja Xehha mainitsi myös kilpailut joita voimme tänne miettiä myöhemmin.
Kuvia jokainen voi lisätä Taidegalleria-osioon ja se on erittäin suositeltavaa!
Taidegalleria
Olen aivan samaa mieltä ja ajattelinkin kysyä, löytyykö foorumilta henkilöitä jotka haluaisivat tuottaa tänne sisältöä kuten esimerkiksi tutoriaaleja. Käytännössä nämä henkilöt liittyvät FinnishComicsin henkilökuntaan ja saavat editor-tittelin itselleen.Xehha kirjoitti:Tämähän on vain ajatus, mutta... olen ymmärtänyt, että FinnishComics ryhmä on nimenomaan sarjakuvan teosta ja piirtämisestä kiinnostuneita ihmisiä varten. Luulisin, että jos tällä forumilla olisi oikeasti jotain sellaista (kuten tutoriaaleja, kilpailuja ja laadukkaita kuvia) niin se houkuttelisi varmasti paljon enemmän katsojia ja itse osallistujia.
Eli jos haluat ruveta tuottamaan sisältöä foorumille, kirjoita tähän ketjuun. Tähän ketjuun toivoisin myös ehdotuksia siitä mitä tämä sisältö voisi olla, tutoriaalit on jo mainittu ja Xehha mainitsi myös kilpailut joita voimme tänne miettiä myöhemmin.
Kuvia jokainen voi lisätä Taidegalleria-osioon ja se on erittäin suositeltavaa!
Taidegalleria