Jaa. No jos minä vaikka aloitan turisemaan itsekseni. Ehkäpä muuta porukkaa seuraa perässä. (Toivottavasti ainakin ;v;)
Törmäsin mangaan........... Kai viisi vuotta sitten. Olin kai... Kasilla. Juu. Niin se taisi olla. Luin siis Fullmetal Alchemistin ensimmäisen pokkarin suomeksi, ja olin täysin myyty. Tiesin että kyseessä oli fantasiasarja, ja kiinnostuin... Pahus vieköön. |''D Nyt olen siis täysin langennut, ja hyllyt sekä lompakko veisaa valitusvirttään.
Toisaalta olen saanut uusia kavereita ympäri Suomea, ja jotain turhaa tekemistä vapaa-ajalleni. Manga myös antoi lisää puhtia piirtämiselleni. Joku voi sanoa, että se tekee pahaa ihmisen omalle tyylille, mutta jos aikaisempi oli oma tyylini, teen mielelläni pikkuisen syntiä päästäkseni siitä eroon.
Animea on tullut myös seurattua, tietysti. Mutta se ei ole koskaan ollut niin tärkeällä sijalla kuin manga- kuulun siinä mielessä vähemmistöön (-v-).
En tähän varsinaisesti jaksa listata mitä sitä on tullut seurattua, vaan linkkaan sen sijaan
Tämän sivun MyAnimeLististä.Menneisyys olikin siinä. Juuri nyt olisi tarkoitus katsella tuo The World God Only Knows:sin animen kakkoskausi loppuun... (Vaikka sen mangana olenkin jo lukenut. Hyvä animesovitus vaihteeksi.) Ja Ao no Exorcist on tietysti myös tulen alla. Manga kuuluu atm suosikkeihini, anime taasen.... On siellä jossain listalla |'D Koska pelkään fillereitä ja niistä mahdollisesti aiheutuvaa floppia.
Ja kesän coneja odottelen tietysti myös. Desucon on varmistettu, animecon on vieläkin arpomisen alla. -w-