Viestien lukumäärä : 22 Join date : 24.05.2011 Ikä : 32
Tässä vähän aikaa sitten kävi niin kämäisesti että mp3:seni hajosi. Tai siis sekosi. Ennen Oulun ajoreissua. Gah. Ihaninta koko systeemissä on tosiaan se, että takuu ei ole voimassa. Koskapa tämä on soitin, jonka sain takuukorvaukseksi kun edellinen pimeni SAMALLA TAVALLA. Ai niin, ja kumpikin hajosi puolen vuoden sisään ostopäivästä. Että älkääpä ihmiset ostako Creative Zen Mosaic EZ 300:sta. Varsinkaan 8 gigan versiota. Säästytte paljolta päänvaivalta.
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 07.09.2011 Ikä : 31 Paikkakunta : Hamina
Se, että sain todella kettumaisen korvaavan tehtävän äikässä... Koska olin kipeä ja en päässyt Tuntematon sotilas-keskusteluun -3- Joudun tekemään suuritöisemmän työn.
Viestien lukumäärä : 17 Join date : 19.06.2011 Ikä : 35 Paikkakunta : Kurikka
Mua nyt ärsyttää periaatteestakin aina joku asia, mutta tänään kyllä vitutuksen käyrän löi punaselle se, että kävin kaupungilla ja UNOHDIN OSTAA BURANAA! Tässä sitten kärsitään ihastuttavasta päänsärystä ja asiaa ei helpota se, että minulla ei ole aikomustakaan mennä tukehduttamaan itteeni kävelemällä kaupungille. Ei siinä, lenkkeilisin mielelläni kyllä mutta kiittäen anemiaa en saa hengitettyä kunnolla.