Viestien lukumäärä : 82 Join date : 23.05.2011 Ikä : 32 Paikkakunta : Vantaa
adsfdgfadfalfslafslfagislfgsuai elköö olko niin kuolleita kaikki, ok en itsekkään täällä enää niin useasti koska uusia postauksia tulee kerran vuodessa.
Nyt asiaan ostin pari päivää sitten penumbrat ja hyviä on tosin olen vain ekaa osaa pelannu ja sain just yhen koiran tapettua joka tuli ovesta läpi
Viestien lukumäärä : 17 Join date : 19.06.2011 Ikä : 35 Paikkakunta : Kurikka
Hmm.. Lasketaanko NES:in ja SNES:in emulaattorit PC peleiksi Tietokoneellahan siinä pelataan, mutta kuinka jyrkästi ihmiset sitten rupiaa väittämään vastaan.
L.A. Noiren ostamista PC:lle mietin. Vaikuttaa erittäin kiinnostavalta ja harmitti aiemmin kun tätä peliä ei tullut PC:lle, mutta nythän se tulee, 11. marraskuuta. Pelin 40-luvun Los Angelesiin sijoittuva tarina kiehtoo erittäin paljon.
Nostalgiaa, Legacy of Rosemond Hill Estate. Maailman paras heppapeli, tosin haastava, kun pelaamisen taso on vähän sitä ja tätä. Sims kolmosen haluaisin, mutta koneella ei riitä tehot pyörittämään semmosta. Täytyy tyytyä näihin nostalgiapeleihin.
Viestien lukumäärä : 17 Join date : 19.06.2011 Ikä : 35 Paikkakunta : Kurikka
Voi rasite. Ärsyttää kun ihmiset voi pelailla PC pelejä miltei noin vaan :'D Mulla on tuolla joku Beyond tai joku semmonen jossakin, MUTTA mun koneessa ei oo riittävästi RAM:ia tai mitään muutakaan niin joudun tosiaan tyytymään näihin konsoliemulaattoreihin sitten. Hyvä kun kone jaksaa edes perus Flash-pelejäkään pyörittää.
Melkein sama juttu, veli rakas otti pari osaa tästä kompuutterista eikä se jaksa enään pyörittää Portal 2sta :'( Pitäisi hankkia parempi kone (vieläpä oma semmoinen )