FinnishComics Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FinnishComics Forum

A forum for Finnish comic artists and comic fans!


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Jatkomaa-trilogia (suunnitelma)

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Jatkomaa-trilogia (suunnitelma) Empty Jatkomaa-trilogia (suunnitelma) Pe Marras 04, 2011 2:02 am

MisterHessu

MisterHessu
Admin

Teenpä ketjun tästä suunnitelmasta, joka minulla on Jatkomaan suhteen.

Jatkomaa: Continumia oli jatkoimprosarjakuva, johon kaikki FinnishComicsin jäsenet saivat osallistua koko projektin ajan, Jatkomaa 2: Antologiaa tehdään kahdeksan tiimin voimin. Jokaisessa tiimissä on kirjoittaja ja piirtäjä. Näen Jatkomaan itse paitsi sarjakuvana myös erilaisten sarjakuvantekotapojen kokeiluna. Kokeellisena projektina, jossa tutkitaan, mikä on paras tapa tehdä sarjakuvaa porukalla.

Olen miettinyt Jatkomaa 3-sarjakuvaa, alustavasti. Tarinallisesti siitä tulisi trilogian intensiivisin ja synkin, sillä tässä sarjakuvassa Harmaa monarkia aloittaisi sodan ihmisiä ja puolienkeleitä vastaan. Sarjakuvan toteutuksesta minulla on tällainen idea: minä ja mahdollisesti muutama muu käsikirjoittaja kirjoitamme sarjakuvan tarinan, joka jaetaan esimerkiksi 50 sivuun. FinnishComicsin blogiin tehdään lista näistä sivuista ja listaan saa ilmoittautua piirtäjäksi, aluksi yhteen tai kahteen sivuun ja myöhemmin useampaan jos sivuja jää piirtämättä.

Jatkomaa 3-sarjakuvan tekotapa olisi yhdistelmä Jatkomaa ykköstä, johon kaikki saivat osallistua, ja Jatkomaa kakkosta, jossa tarinat ovat valmiiksi kirjoitettuja improvisoinnin sijaan.

Mitä mieltä olette tästä suunnitelmasta? Entä mitä ajattelet yleisesti Jatkomaasta?

http://finnishcomics.foorumi.biz

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa