FinnishComics Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FinnishComics Forum

A forum for Finnish comic artists and comic fans!


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Käyttäjien huomioita

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Käyttäjien huomioita Empty Käyttäjien huomioita Su Elo 07, 2011 1:38 am

Nuorikko

Nuorikko

Hieman palautetta ylläpidolle

En tiedä ärsyttääkö muita se, mutta minua ärsyttää jos ei ihmiset jaksa käyttää Isoja Alkukirjaimia ja teksti vilisee ihan kauheasti kirjotusvirheitä.
Mainitaanko jossain erikseen käyttäytymis-etikettiä?

Ja toinen mikä ei kauheasti silmiä hivele on talonkokoiset signaturet. Voisiko niihin saada jotain rajoitusta vai onko ne olennainen osa foorumin sielua ja ydintä?

Kiitos ja ylistys. Aamen ;>

----

Ja laitoin tuohon otsikkoon "käyttäjien", jos joku muu haluaa jotain sanoa ja ei halua tehdä omaa topiccia asialle ;>

http://muscardinus.vuodatus.net/

2Käyttäjien huomioita Empty Vs: Käyttäjien huomioita Su Elo 07, 2011 8:06 am

MisterHessu

MisterHessu
Admin

Okei, vastaan näihin kysymyksiin.

Ensinnäkin, käyttäjien isojen alkukirjainten käyttö tai kirjoitusvirheet eivät ole ylläpidon asia. Anna palaute mieluummin henkilöille itselleen, ylläpito ei kirjoita näiden henkilöiden viestejä. Haukut siis väärää puuta. Käytösetiketin kirjoittaminen on mahdollinen ajatus, mutta epäilen sitä olisiko sillä ihmisten kirjoitustapaan vaikutusta.

Voitko kertoa, millä käyttäjillä näitä talonkokoisia signatureja on? Parempi että signaturet ovat säädyllisen kokoisia, olen ihan samaa mieltä.

Pyydän anteeksi jos pieni kyrpiintyminen sattuisi paistamaan läpi. Olen väsynyt tällä hetkellä, eikä kauheasti innosta myöskään foorumin kehittäminen, jota juuri kukaan ei käytä. Lisäksi vituttaa se, että nyt kun satun olemaan foorumilla, en tiedä, miten saisin "Nouveau"-nappulat muutettua edes englanninkielisiksi. Ei ole tarkoitus että napit ovat ranskaksi. Tuo on tähän mennessä typerin asia tässä koko foorumialustassa. Mutta ei suinkaan ainoa.

http://finnishcomics.foorumi.biz

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa