FinnishComics Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FinnishComics Forum

A forum for Finnish comic artists and comic fans!


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Intrepid-sarjakuva

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Intrepid-sarjakuva Empty Intrepid-sarjakuva To Kesä 16, 2011 2:48 am

master-of-onion



Tervehdys. Olen aika uusi FinnishComicsin jäsen.

Piirtämistä olen harrastanut pikkupojasta asti mutta en ole pitkään aikaan hionut taitojani tai opetellut uusia tekniikoita ja tietokoneen käyttöä apuvälineenä. Hiljattain kumminkin minua rohkaistiin laittamaan sarjakuvani ensivedokset dAhan ja ne ovat keränneet rohkaisevia kommentteja.

Sarjakuvani "Intrepid" perustuu Games Workshopin luomaan maailmaan 40.000 -luvulle jossa ihmiset taistelevat kaikenlaisia avaruusolentojen armeijoita vastaan. Ensisijaisesti kyseinen maailma on taustaa figupelille warhammer 40.000. Tämä oli ensikertalaiselle hyvä lähtökohta kun peliin löytyy niin paljon tautatietoa että sarjakuvan piirtäminen olisi alussa helppoa.

Itse sarjakuvasta, Intrepid on ihmiskunnan imperiaalisen laivaston Dauntless-luokan kevyt risteilijä jonka kapteenina toimii sarjakuvan päähahmo Ava-maria Faltermayer(valitettavasti häntä ei tällä nimellä ole vielä esitelty sarjakuvassa).

Kun päätin että haluan piirtää sarjakuvan niin otin tämän sarjakuvan "harjoitukseksi" ennen sitä kunnon sarjakuvaa joka tulisi perustumaan ihan omaan maailmaan ja tarinaansa. Moni varmasti huomaa että ihmisten piirtäminen ei vielä oikein luonnistu sekä dialogian ja tarinan kirjoittaminen on vielä vaikeaa. Toivon siis saavani täältä vähän hyviä neuvoja mitä kannattaa ottaa harkintaan tulevaisuudessa.

http://master-of-onion.deviantart.com/gallery/30841358

-Jussi, master-of-onion

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa