FinnishComics Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FinnishComics Forum

A forum for Finnish comic artists and comic fans!


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Käsipuurtaminen

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Käsipuurtaminen Empty Käsipuurtaminen Pe Toukokuu 27, 2011 12:54 pm

Nuorikko

Nuorikko

Kaikki villasukista miekkoihin tänne esille! Kertokaa käden taidoistanne ja näyttäkää myös!

---

Mun pääasiallinen riehuminen on piirtämistä, mutta mun lyhyeen ja haisevaan historiaan liittyy myös muutakin.

Valmistuin 2010 taidelasiartesaaniksi ja opettelin siis tekemään kaikenlaista sälää lasista. Se ei ollut mikään kutsumus. Mä jouduin sinne ihan sattumalta. En ees tienny mitä opiskelen, vasta kun ekana koulupäivänä kun kysyin opettajalta :DD

Lasiroskaa voi täältä katsoa. Mä oon ihan sairaan laiska ja HUONO kuvaaja, joten siksi ei ole kuin muutama työ siellä.

Toinen juttu mitä teen on kaikelainen cosplayn oheiskrääsä. Propit, hampaat yms. mitä nyt tartteekaan. Laitan myöhemmin kuvia uutukaisista hampaistani joista olen innoissani :3

http://muscardinus.vuodatus.net/

2Käsipuurtaminen Empty Vs: Käsipuurtaminen La Elo 06, 2011 11:31 pm

Nuorikko

Nuorikko

Ihmiset niin kauheella tungoksella on tääl, et joutuu ihan tuplapostaamaan!

Edellisessä viestissä puhuin hampaista, joita cossia varten tein ja täs on WIP-kuvaa niistä:
Käsipuurtaminen Teeth___wip_by_royalcoester-d3hlacj

Kuvat ei oo mitään parhaita ja hampaat ei halunnu oikei pysyy suussa ko mul ei ollu kunnon hammaskittii tai hammasproteesi-liimaa. Lisäksi niistä ois voinu nipsasta pari milliä pois pituudesta.
Mut anygays, päädyn käyttämään cossissa mihin nuo tulee valmiita scarecrown-hampaita, koska sain ne hyvään hintaan.

Ja täs on minun ensinmäinen proppi never evöör:
Käsipuurtaminen Makas_scythe_rdy_by_Royalcoester

Olin ihan tyytyväinen jälkeen, ottaen huomioon sen etten oo koskaan proppeja ennen tehnytkään.

http://muscardinus.vuodatus.net/

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa