FinnishComics Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FinnishComics Forum

A forum for Finnish comic artists and comic fans!


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Nuorikon uskomattomat sarjis-seikkailut

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Nuorikon uskomattomat sarjis-seikkailut Empty Nuorikon uskomattomat sarjis-seikkailut Ke Toukokuu 25, 2011 8:16 am

Nuorikko

Nuorikko

Ei kukkaan ollu vielä ehtinyt / uskaltanut mitään laittaa, niin miepä näytä vaikka esimerkkii : D Äiteeki sanoi, että aina voi olla varottava esimerkki jossei muuhun pysty, öhöhöö.

Mie ja sarjikset ollaan menty jonkinlainen pitkä epämääräinen taiple yhdessä aina ala-asteen lopuilta saakka. Tuolloin tutustuin mangaan ja animuun ja ylläripylläri sen piirrostyyli innosti tekemään sarjakuvaa silloin.
Yläasteella sitten tutustuin myös amerikkaiseen tuotantoon ja nyttemmin olen sarjakuvien sekakäyttäjä.

Olen aloittanut ala-ja yläasteel yllättäen muutamia sarjakuvia, mutten päässyt sen pidemmälle sitten. Yläasteen jälkeen sitte aloitin "vakavemman" sarjakuvan, mutta sen juoni kusi niin totaalisesti, että se kuoli ihan omia aikojaan.

--

2008 päätin, että nyt minä teen sarjakuvan alusta loppuun kokonaan, että saan tietää miten sellainen tehdään. No, olen edelleen sillä tiellä :D
Minulla tuntuu, että juonet aina eniten kusee, ja siksipä minun käsikseen meni puoltoista vuotta, höhö. Mutta sittenpähän pääsin aloittamaan mukavan valmiin käsiksen kanssa piirtämistä ja se sepä vasta helpotti työskentelyä : D

Juu, tuon pienokaisen syntymisaika on ensi vuonna. Joulukuuhun mennessä yritän luonnostella töiden/koulun ohella sen loppuun : )

Laitan alemmas lisää kyseisestä projektista!

Kiitän itseäni aina työskennellessä TYÖAIKATAULUSTA <3 En voisi elää ilman sitä tai siis, en saisi mitään aikaan!


-------

Sarjakuvapäiväkirja

Pidän suunnilleen joka päivä avoit vireillä sarjakuvapäiväkirjan avulla, johon myös (nykyään satunnaisesti) piirtelen uniani.
Sitä voi lukea minun blogista, mutta koska se on päiväkirja niin MINÄ itse olen sen kohdeyleisö, joten kaikki ei ehkä ihan aukene tai ole selvää :)

Täällön bloggi.

Suosittelen muuten sarjakuvapäiväkirjaa kaikille, joilla ei ole.


-------

Nightfall

Juu, tää onse minun sarjis jota duunailen innoissani.
Tällä hetkellä mietin vain mistä ihmeestä repäsen 250 A3 arkkia mukavaa grafiikanvedos paperuu tai muuta yhtä ihkua originaaleja varten x)
Hahnemühle paperi ois enemmän kun ihanaa, mutta sitä ei myydä suomessa (kertokaa ihmeessä jos löydätte kyseistä merkkiä!!).

Sarjakuva kertoo lyhyesti elämäänsä kyllästyneestä sossuntädistä, jonka elämästä tulee helvettiä, kun se ottaa töistä huostaansa omituisen, surumielisen moe-pojan. Sossuntäti päättää kuitenki ottaa kakaran haasteena ja hoitaa hänen elämänsä kuntoon.
Poika väittää ongelmiensa johtuvan siitä, että hän murhaa ihmisiä, mutta naikkonen ei usko poikaa kuin vasta sitten kun pojan rikospartneri etsii väkivaltaisesti häntä käsiinsä.

Jaaaa, en jaksa selittää enempää kun en osaa kertoa mitenkään fiksusti tuosta juonesta mitään :´D
Sarjiksessa on 220-sivua eli proglogi, epilogi ja seitsemän lukua ja sitä pitäs tosiaan vuonna 2012 alkaa ilmestyä 8)

Saa kysyyy, kun mie oon niin sekavasti selittävä apina.

---

Aaah, uuh niin. Mulla on testisivukin, mutta sarjakuva ei tule toteutumaan tälleen :) Siksi tää onkin testisivu.

Nuorikon uskomattomat sarjis-seikkailut Test_page___nightfall_by_nuorikko-d37vq1r

EDIT. huomasin et tolla naikkosella on näköjään vanha design täs viel 8) ja lusikalla uhkaa, hahaha. Hakannu ton portinkin vinoon lusikallaaan, huullu täti.

http://muscardinus.vuodatus.net/

2Nuorikon uskomattomat sarjis-seikkailut Empty Vs: Nuorikon uskomattomat sarjis-seikkailut La Toukokuu 28, 2011 12:46 pm

F4-Markus-Mk3

F4-Markus-Mk3

Täytyy kattella sit vuoden päästä, miltä työn tulos näyttää Very Happy

http://www.f4-mk3.deviantart.com

Nuorikko

Nuorikko

F4-Markus-Mk3 kirjoitti:Täytyy kattella sit vuoden päästä, miltä työn tulos näyttää :D

Ei varmana tule vuoden päähän ilmestymään mitään. Päätin korjata juonesta pari isoa tyhmyyttä ja syventää maailmaa, joten luonnostelu viekin enemmän aikaa kun tuolloin ajattelinkaan 8)

http://muscardinus.vuodatus.net/

Xehha



Toivottavasti sentään menee jotenkin eteenpäin... Sillä on todella kaunista piirrosjälkeä.:O Olisi hauska nähdä enemmänkin.

5Nuorikon uskomattomat sarjis-seikkailut Empty Vs: Nuorikon uskomattomat sarjis-seikkailut Ti Marras 01, 2011 5:07 am

Nuorikko

Nuorikko

Xehha kirjoitti:Toivottavasti sentään menee jotenkin eteenpäin... Sillä on todella kaunista piirrosjälkeä.:O Olisi hauska nähdä enemmänkin.

Koko ajan ja jälki on parantunut, voin taata! Kiitos ;)

http://muscardinus.vuodatus.net/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Nuorikon sekasotkusankko

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa