FinnishComics Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FinnishComics Forum

A forum for Finnish comic artists and comic fans!


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

hyvä vai huono kappale

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1hyvä vai huono kappale Empty hyvä vai huono kappale Ti Toukokuu 24, 2011 2:23 am

susi-addicti

susi-addicti

tämän idea on että tällähetkellä minä linkkaan jonkun kappaleen ja seuraava arvostelee sen 0-10 ja miksi oli hyvä/huono. Jonka jälkeen taas seuraava postaaja arvostelee edellisen linkkaaman kappaleen. (toivottavasti tajusitte.


War of Angels

http://www.furaffinity.net/user/susi-addicti/

2hyvä vai huono kappale Empty Vs: hyvä vai huono kappale Ke Toukokuu 25, 2011 2:24 am

Jo-jo

Jo-jo

-
Missä laulu, MISSÄ LAULU!? Kappale jäi kuivaksi ja mitään sanomattomaksi. Edes jonkinlainen kuorolaulu, kuten kappaleen alussa, olisi tuonut jotain. Harmittaa kovasti. Lauluton musiikki on hyvää, esimerkiksi E.S. Posthumuksen, Immediate Musicin (joissa tosin kuoro mukana) sekä jotkin disco- ja hardcorebiitit. Ei näin. Lisäksi laulussa ei ollut niinsanottua "kohokohtaa" lainkaan.

+
Biitiltään hyvä, sinfoninen, melankolinen taustamusiikki miellyttää ainakin minun korvaa. Ei turhia jumputus-pianopimputuksia joka välissä häiritsemässä tunnelmaa.

Arvosana: 5, laulun uupuminen laski huomattavasti.

Ja minun on ihan pakko...
Poju - Poika saunoo

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa